KLASIČNA AEROBIKA v eni uri vsebuje aerobni in anaerobni del. Ob popularni glasbi najprej telo ogrejemo, raztegnemo mišice in zvišujemo intenziteto ob nezahtevni kombinaciji, kjer so vključeni tudi gibi rok.

Ob zaključku aerobnega dela dvakrat naredimo enominutni intenzivni interval (i.e. High Intenzity Interval Training) in zopet raztegnemo mišice. V aerobnem delu najprej v stoječem položaju izvedemo vaje za noge (stegna in zadnjica), nato v ležečem položaju izvedemo vaje za vse trebušne mišice (sredinske, stranske, križne, spodnje globinske in nekaj lažjih Pilates), vaje za hrbet, Keglove vaje, nato zopet vaje za noge in zadnjico. Ob zaključku je zopet raztezanje z ohlajanjem/sproščanjem. Vaje so srednje stopnje intenzivnosti, kjer poudarek ni na množičnih ponovitvah, ampak da se naredi vaje za vse mišice.

UČINKI: Vadba v aerobnem delu pozitivno vpliva na srčno-žilni sistem, vzdržljivost in fizično počutje. V anaerobnem delu ohranja gibljivost, krepi mišice in vpliva na oblikovanje lastnega telesa. Namen klasične aerobike je, da se izvede vaje za vse mišice in razgiba celo telo. Vsebuje več raztezanja in zato po vadbi ne bi smelo biti bolečin v mišicah.

Aerobiko zelo priporočamo v zimskem času, ker se ob gibanju sproščajo hormoni za pozitivno vzdušje.

PRIMERNA je za vse.

INTENZIVNOST VADBE: srednja, ''bodimo aktivne'' 

Termini: ČET 20:00-21:00

Cenik 1x tedensko: obrok za 1. semester 110€ (vključena članarina) in 2. semester 100€  

VEČ INFO: 031 / 762 286 (Gregor Rupar) ali na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

NA VRH