Vadba TOP FITING na lokaciji Športno društvo Trnovo, Ziherlova 44 (srednja telovadnica), poteka in sicer:

torek    16:00 - 17:00 in 17:00 - 18:00
četrtek 16:00 - 17:00 in 17:00 - 18:00,

1. Vadba se izvaja v trajanju 45 minut = 8 minut segrevanje, 8 minut ogrejevalno raztezanje, (stretching), 20 minut izvajanje različih vaj in 9 minut ohlajevalno raztezanje.
Vaje se izvajajo brez dodatnih pripomočkov, po navodilih in pod "budnim očesom" vaditelja :)

2. Program zajema:

- kondicijske vaje,

- koordinacijske vaje,

- vaje za eksplozivnost,

- vaje za moč

- vaje za vztrajnost,

- stabilizacijske vaje,

- vaje za raztezanje,

- intervali.

3. Vadba zaradi celovitega pristopa, intervalnega načina izvajanja posameznih vaj (kratki počitki med daljšimi aktivnostmi) povzroča aktivno kurjenje kalorij. Med samo vadbo posameznik skuri v 50 minutah nekje med 500 in 1000 kalorij potem pa se kalorije v naslednjih 24 ur še naprej pospešeno kurijo.

4. 24 urni program (2x na teden v trajanju treh mesecev) je osnovni program, ki se je pokazal v preteklosti, kot zelo primeren v smislu, da ne obremenuje preveč tedenskega urnika in omogoča na nestresen način (za telo) viden napredek v relativno kratkem obdobju. Ta program zaradi širokega spektra vaj pripelje vadbenca v treh mesecih na znatno višji nivo fizične pripraljenosti in sicer po:

- kondiciji (cardio in psiha) ,

- povečanju mišičnega tonusa,

- vitalnost (izguba odvečnih kilogramov, če je potreba),

- koncentracija (fokus),

- boljša kordinacija/motorika,

- večja moč,

- povečana vzdržljivost,

- boljša in hitrejša odzivnost mišic.

Način izvajanja vaj je prilagojen skupini in posamezniku v skupini ne glede v kakšni fizični pripravljenosti je posameznik. Udeleženci skupine so lahko istega spola ali mešanega spola.
Na začetku se izvede test osmih vaj, kjer vaditelj dobi referenco o pripravljenosti posameznika. Vsako šesto srečanje so bo test ponovno opravljal, saj bo na ta način posameznik lahko sledil svojemu napredku do zadnje ure programa, ko bo na vrsti finalni test.

Bistvenega pomena pa je, da v primeru da ima posameznik zdravstvene težave, da se posvetuje z svojim zdravnikom glede udeležbe visoko intervalne vadbe.

NA VRH