Gre za skupinsko vadbo, ki je namenjena moškim in ženskam vseh starosti ne glede na telesno kondicijo. Program je namenjen tudi telesno nedejavni populaciji in tudi tistim, ki se po raznih poškodbah/boleznih vračajo v različne oblike telesne dejavnosti in jim ta program lahko služi kot obnovitev osnovne telesne pripravljenosti. Na vadbi boste spoznali tudi osnove funkcionale vadbe, ki bodo odlična podlaga za boljše premagovanje ovir, ki vas čakajo pri vsakdanjih opravilih. Vadbi se lahko pridružite tudi tisti, ki imate radi zahtevnejše oblike vadbe, saj se prilagodimo individualnim zahtevam posameznika.

Vadba poteka z izvajanjem vseh mogočih vaj s telesno težo, prostimi utežmi, žogami, step up-i, elastičnimi trakovi,... Treningi po tem sistemu omogočajo zelo učinkovito treniranje celega telesa pri visoki intenzivnosti.

FIT BODY je vadba s prostimi utežmi (drog in prilagodljive uteži). Vadba je zasnovana tako, da stimulira pospešeno izgorevanje maščobe in izboljšuje mišični tonus, mišično moč in vzdržljivost v moči. Po začetnem ogrevanju sledi trening vseh večjih mišičnih skupin s prostimi utežmi. Vadba se zaključi z ohlajanjem in raztezanjem.

PILATES je celostna vadba telesa, ki pripomore k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi mišic trupa in izboljšuje gibljivost. Pri vajah se osredotočamo na simetrijo telesne drže, kontrolo dihanja, moč trebušnih mišic, stabilizacijo hrbtenice, medenice in ramen. Vadba vključuje vaje za moč, kakor tudi raztezne in dihalne vaje. Vse vaje se izvajajo počasi in tekoče, z upoštevanjem pravilnega dihanja. Uporabljajo se različni pripomočki, kot so žoge, trakovi, lahke uteži,…

PILATES JOGA je vadba, ki pozitivno vpliva na misli, dušo in telo. Vsebuje prvine pilatesa kakor tudi joge, pri čemer je poudarek predvsem na pridobivanju gibljivosti in ravnovesja v telesu. Vaje se izvajajo tekoče z usklajenim dihanjem. Med vadbo skušamo doseči umirjenost uma in telesa s kontroliranimi in varnimi gibi. Vadba pilates joge je namenjena sprostitvi fizičnih in čustvenih napetosti, v zaključnem delu pa se izvajajo posebne sprostitvene tehnike.

TNZ je ura aerobne vadbe (high-low) ali t.i. klasična aerobika, pri kateri ob dinamični glasbi izboljšujemo vzdržljivost ter splošno fizično počutje. Obsega vaje z različno stopnjo intenzivnosti, s poudarkom na oblikovanju trebuha, nog in zadnjice.

NA VRH